Com fer classes en línia a una persona adulta que no coneix l’alfabet?
Aquest és el problema que els equips de llengua de les fundacions i també de Càritas es van plantejar durant els mesos de confinament. D’aquí, va sorgir el projecte de formació dissenyat per Servei Solidari i Benallar, des de les fundacions d’Escola Pia.
El projecte ofereix cursos de llengua a distància, per a diferents nivells, que s’han dissenyat buscant la màxima simplicitat en l’ús de les eines digitals. Al mateix temps també s’ofereixen un seguit de classes presencials per aprendre a utilitzar la tecnologia necessària per desenvolupar-se en els cursos.
En tot moment l’alumnat pot recórrer també a les aules de reforç tecnològic per poder solucionar les dificultats que apareguin. A inicis del mes de juny es va començar a dissenyar el projecte que ara ja es troba en ple funcionament. Reduïm la bretxa digital!