La recaptació solidària de La Grossa de Cap d’Any ha sumat 3.890 euros a la Bossa d’acció social de l’Escola Pia.

El dia 31 de desembre es van conèixer els resultats de La Grossa de Cap d’Any, que es va repartir per les diferents institucions de l’Escola Pia. Cada butlleta venuda ha contribuït amb 1 euro a engrandir la Bossa d’acció social. En total, s’han venut gairebé 3.900 butlletes.

La Grossa és una de les accions institucionals que permeten fer créixer diferents programes socials a la vegada de mantenir la tradició de la Loteria durant les dates de Nadal. Durant el curs, la institució també organitza altres accions com la PIA&GO o la venda de productes solidaris. Tots els diners recaptats es destinen a projectes que permeten la integració social i educativa d’infants i joves en risc.

A més a més, aquest any, La Grossa ha repartit 5.705 € en premis a algunes de les escoles i institucions de l’Escola Pia. ¡Felicitats als guanyadors!

Com cobrar un premi?

Totes aquelles persones que tinguin una butlleta guanyadora, hauran de posar-se en contacte amb la persona que els l’hagi venut per cobrar el premi abans del dia 31 de març de 2021.

Els premis que no s’hagin reclamat abans de la data indicada se sumaran a la Bossa d’acció social de l’Escola Pia.