Treballa amb nosaltres2018-10-24T10:59:37+00:00

Entrega o actualitza el teu currículum

CERQUEM PERSONES

Coherents

Que actuen d’acord amb el que diuen i pensen.

Dialogants

Saben escoltar l’opinió dels altres i exposar la pròpia.

Crítiques

Que es qüestionen allò que fan: analitzen, valoren, decideixen.

Organitzades

Que disposen i coordinen un conjunt de persones, coses o de mitjans per tal d’obtenir una finalitat.

Compromeses

Que accepten les finalitats de la institució i treballen per assolir-les.

TESTIMONIS

“Em va agradar molt el tarannà que té aquesta escola.”

Lluís Ballarín – Docent

“El companyerisme ens fa millors persones i millors treballadors”

Marc Marí – Administrador

“Vaig entrar a l’Escola Pia com a alumna del curs que desprès vaig ser professora.”

Lorena la Iglesia – Tutora Escola-Empresa

Educadors per als espais d’educació no formal

Busquem persones que saben trobar el sentit educatiu en tots aquells moments que els infants i joves viuen fora de l’aula: el menjador, els esbarjos al pati, els esports, la música, els tallers d’expressió…

Titulacions:

Grau mitjà de l’àmbit educatiu, títol de monitor, títol de director, títol o certificat de l’àmbit dels idiomes o les arts, tècnic esportiu de grau mitjà o superior, certificat de professionalitat, certificat de manipulador d’aliments.

Educadors per a les etapes d’infantil, primària, secundària, cicles formatius, batxillerat i programes per a joves

Busquem persones apassionades per l’educació dels infants i joves, és a dir, per acompanyar-los a descobrir, comprendre i transformar el món i a si mateixos. Persones enamorades del saber, en la seva diversitat i complexitat, i per l’oportunitat de transmetre’l en totes les seves vessants. Educadors i educadores que creuen en el treball en equip, i que ajuden a treballar-hi, a créixer convivint.

Titulacions:

Tècnic superior en educació infantil; grau en educació o magisteri; grau universitari, diplomatura, llicenciatura, arquitectura o enginyeria amb màster de formació del professorat o formació equivalent; titulació d’art o de música.

PERFILS PROFESSIONALS

Tècnics i professionals d’acció social

Busquem persones compromeses amb la transformació de la nostra realitat social des de l’atenció als més vulnerables i les situacions de desigualtat, especialment les dels infants i joves. Persones que volen fer del món un lloc educador per a tots i totes, sense exclusió.

Titulacions:

Educació social, treball social, integració sociocultural, altres titulacions de l’àmbit de l’acció social.

Professionals de suport a l’educació

Busquem persones que, a través de la gestió administrativa, la comptabilitat, la manipulació d’aliments, els serveis de manteniment i de neteja, la direcció d’equips i l’acompanyament i atenció a les persones, volen comprometre’s a fons en un projecte educador a les nostres escoles.

Titulacions:

Grau universitari, diplomatura, arquitectura, enginyeria o llicenciatura; formació professional de grau mitjà o superior, programa de formació i inserció, sense titulació.

Entrega o actualitza el teu currículum