Som moltes.
Persones de totes les edats, que vivim a petites viles i ciutats de Catalunya, algunes encara estudiem i d’altres treballem en mil i un àmbits professionals diferents.
Però totes formem part de l’Escola Pia i ens uneixen valors com la solidaritat, l’empatia, l’esforç, ser obertes i un fort desig de transformar el nostre entorn.
Vivim moments difícils.
I com ja deien els antics, la unió fa la força.
Hi ha qui necessita reforç escolar i d’altres poden oferir-lo; se’ns acaben les receptes de cuina saludable però d’altres tenen el calaix ple; alguns hem patit la marxa d’algú proper i busquem qui ens acompanyi o hem perdut la feina i necessitem una nova oportunitat.
A l’Escola Pia som una comunitat disposada a enfortir la nostra xarxa més que mai.
Obrim aquest espai: si busques, si necessites, si ofereixes, si tens… o si vols només fer-nos una consulta, endavant.
Benvingudes, benvinguts!

Necessito

L’educació és la nostra raó de ser i la nostra expertesa. Portem gairebé 400 anys! Si et cal suport educatiu, tecnològic o propostes de lleure per als teus fills i filles, escriu-nos! Si com a família, busqueu espais de creixement, tenim propostes per a vosaltres.

– Reforç escolar: matèries de Primària, ESO, PFI, Batxillerat i idiomes
– Temps de lleure: contes virtuals, manualitats, dinàmiques per fer en família, cançons i jocs
– Suport en funcionament de noves tecnologies: ús de programari lliure. Consultes sobre tauletes i mòbils.
– Escola de famílies: grups de reflexió: es crearan en funció dels temes d’interès

Ara més que mai, cal acompanyar-nos. Si us cal suport en cas de dol, per vosaltres o per algú de la vostra família, acompanyament espiritual o emocional per viure aquests temps d’incertesa… Estem aquí, ben a prop!

– Suport emocional: conversa, acompanyament, recomanacions de lectura o videos, atenció i derivació
– Suport en cas de dol
– Suport espiritual

Si necessites suport en aquests àmbit, emplena aquest formulari.

El mercat laboral. La pandèmia ha portat una situació laboral i econòmica molt complicada a moltes de les cases del nostre país. Si busques una nova oportunitat, conèixer opcions o… clica!

Busques una oportunitat professional? Vols conèixer l’evolució del mercat laboral, els nous nínxols que apareixen i formar-te? Et pots incorporar a l’Agència de Col·locació de l’Escola Pia i tindràs accés a diferents ofertes laborals i formacions arreu del territori. Els nostres professionals t’acompanyaran en aquest procés.
(*) L’ Agència de Col·locació d’ Escola Pia de Catalunya està homologada pel Sistema Nacional de Empleo i el Servei d’Ocupació de Catalunya amb el número de registre 0900000112. Ofereix els seus serveis públics a: Barcelona, Granollers, Igualada, Mataró. Darrera d’aquesta web, trobes professionals amb coneixements, expertesa i valors, que busquen i gestionen la selecció d’ofertes de feina.

Si necessites suport en aquest àmbit, emplena aquest formulari.

Ofereixo

L’educació és la nostra raó de ser i la nostra expertesa. Si tens coneixements acadèmics o en el món del lleure i t’agradaria compartir-los amb infants i joves que estan vivint una situació estranya sense el suport dels seus profes i monitors, els seus companys… Si ets un ‘manitas’ o un expert en tecnologia… Si t’agradaria compartir el moment que vivim amb altres famílies per reflexionar i créixer junts… Suma!

– Reforç escolar
– Ajuda en el lleure (explicar contes virtuals, dinàmiques, manualitats…)
– Suport en funcionament de noves tecnologies
– Escola de famílies (grups de reflexió en família, …)

Si pots oferir suport en aquest àmbit, emplena aquest formulari.

El mercat laboral. Tens un petit negoci? Calen professionals a la teva empresa? Ets una persona emprenedora amb una idea per tirar endavant? Potser la persona que busques la tens ben a prop. Dona’ns un cop de mà per oferir oportunitats! Contacta amb la nostra Agència de Col·locació i els nostres experts en emprenedoria i inserció laboral.

Ens comparteixes quin professional busques per incorporar-se al teu negoci? Quin perfil laboral necessiteu per la vostra empresa? Si ens feu arribar la vostra oferta, la incorporarem a l’Agència de Col·locació de l’Escola Pia i farem arribar la vostra proposta a la nostra comunitat.

Si pots oferir suport en aquest àmbit, emplena aquest formulari.