Sam Sam Sona 2, concert solidari a l’Escola Pia de Caldes

//Sam Sam Sona 2, concert solidari a l’Escola Pia de Caldes

El proper 25 de maig, de 8 a 12 de la nit, l’Escola Pia de Caldes acollirà artistes com Cable Obsession,  Catfolkin, Edu Quindós, Luis Robisco, Marc Parrot, Miqui Puig & l’ACP Pantaleó, Papa Topo, Roba Estesa, Trau i Yasmina en una iniciativa solidària a favor de l’escola Kalasans, a Dakar.  Prèviament, també se celebrarà un concert i animació per als més petits amb les següents actuacions: Jaume Barri, animador infantil, Pau Segalés, mag, i el grup La Belluga. El preu de l’entrada serà una donació per donar suport els projectes socials d’aquesta escola al Senegal.

Fa 10 anys, més de 1.200 persones van participar en la primera edició d’aquest concert.

Escola Kalasans

Situada en un barri de forta migració interna, aquesta escola de primària té com objectiu escolaritzar nois i noies que han quedat exclosos del sistema escolar. Al llarg de quatre cursos es prepara l’alumnat perquè pugui reincorporar-se a l’escola formal i continuar els seus estudis a secundària. Actualment s’ofereix formació a 192 alumnes, amb un equip docent format per 8 mestres.

díptic informatiu

2018-06-01T20:42:57+00:00