La Marató solidària que organitza TV3 i Catalunya Ràdio, aquest any, recull diners per invertir en investigació i sensibilització dels trastorns i malalties mentals.
Un any més, l’alumnat, professorat, AFA’s i altres entitats de la nostra institució, han organitzat multitud d’activitats per recaptar diners per la causa.

Durant els darrers anys, les malalties mentals han augmentat considerablement i les escoles hi juguen un paper molt important en la detecció, acompanyament i desestigmatització d’aquestes.
Per aquest motiu, enguany, ha sigut tan valuós la recaptació econòmica com la sensibilització i el coneixement d’aquest tipus de malalties. L’alumnat, i segons les etapes, han tingut l’oportunitat de comprendre què són i aquí afecten. Els alumnes de cinquè de l’Escola Pia de Salt, per exemple, han fet una investigació sobre els TEAs, l’ansietat o la depressió.

Més de 10000 euros a la Marató

Concerts, venda de treballs manuals, origamis solidaris, teatres i activitats esportives, són algunes de les accions que s’han dut a terme des de les escoles per poder recaptar recursos econòmics i col·laborar amb La Marató.

En total més de 10000 euros que sumaran el comptador global de La Marató 2021.