//Els alumnes de 5è de primària de l’Escola Pia de Sabadell i Sokone (Senegal) es coneixen per Skype
L’Escola Pia de Sabadell, des de fa anys, col·labora amb el programa de beques escolars amb l’escola Santa Teresa de Sokone (Senegal), que també pertany a l’Escola Pia, i de forma espontànea els alumnes de 5è de primària van demanar si era possible conèixe’ls via Skype.
A través de la Fundació Educació Solidària i amb la Mireia Gil que ha estat l’enllaç amb el Senegal, es va organitzar aquesta trobada 2.0. Prèviament, els nois i noies de cada escola van preparar una bateria de preguntes sobre la vida d’allà i d’aquí per saber més coses uns dels altres.
Si voleu veure més fotos, cliqueu aquest enllaç
2018-07-06T15:43:28+00:00