ESCOLA PIA NOSTRA SENYORA – BCN

Qui som

Som una escola de secundària al centre de Barcelona amb expertesa en adolescents i joves, que vetlla per una atenció, una orientació i un seguiment personal de l’estudiant. Una escola que promou la innovació educativa i els projectes internacionals. Una escola que ofereix diversitat d’itineraris d’aprenentatge per fer de cada persona un projecte vital i professional. Una escola per a la descoberta del teu talent.

Estudis
  • ESO: 2 línies. SUMMEM per la interdisciplinarietat a l’aula. Ciència i art experimentals.

• BATXILLERAT: 6 línies. Les 3 modalitats i 11 itineraris diferents: Arts Plàstiques, Arts Escèniques en col·laboració amb la Sala Beckett i l’Escola El Timbal, Audiovisual en col·laboració amb l’ESCAC, Ciències, Ciències mediambientals, Tecnològic, Tècnic Químic, Jurídic, Empresarial, Humanístic i Lingüístic

• FP: CFGM Cures auxiliars d’infermeria, CFGS Laboratori Clínic i Biomèdic en col·laboració amb el Grup Quiron, CFGS Imatge per al diagnòstic i medicina nuclear en col·laboració amb el Grup Quiron, CFGS Animació 3D amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC, CFGS Arts plàstiques i disseny en gràfica audiovisual, CGFS Arts plàstiques i disseny en gràfica publicitària, CFGS Arts plàstiques i disseny en gràfica interactiva, CFGS Màrqueting i Publicitat.

El nostre valor
  • Projecte SUMMEM

• Projecte Ciència i Art experimentals

• Projecte ENGLISH IN PROGRESS, projectes internacionals