ESCOLA PIA LUZ CASANOVA – BCN

Qui som

A l’Escola Pia Luz Casanova fem de alumnat el centre de la nostra pràctica, són els protagonistes del procés d’aprenentatge. Totes les nostres accions i decisions tenen en compte el creixement i la millora personal i acadèmica d’aquests. Som escola oberta, acollidora, innovadora, participativa, arrelada i transformadora

Estudis
  • Infantil (infants de 3 a 6 anys)

• Primària (nens i nenes de 6 a 12 anys)

• ESO (joves de 12 a 16 anys)

• PFI (joves d’entre 16 i 21 anys)

El nostre valor
  • L’equip docent destaca per la seva implicació en l’acompanyament en tots els àmbits de l’aprenentatge. Des de la professionalitat, vetllem per la cura i la seguretat de tots els membres de la comunitat educativa.

• El nostre estil metodològic ens porta a treballar les múltiples intel·ligències, desenvolupant les competències per tal que cada infant descobreixi les pròpies capacitats i potenciï les seves habilitats.

• Des de l’Escola ens impliquem en els projectes que es presenten des del barri per a fer del nostre centre un espai més del teixit social de la ciutat.

Portes obertes

Dates i horaris de les Portes Obertes – Curs 2019/2020:

• Infantil, primària i secundària: 3 de març a les 15:30h i 14 de març a les 10.00h

• Infantil : 17 de març

Telèfon: 933596181