ESCOLA PIA IGUALADA

Qui som

Som una Escola catalana, inclusiva, innovadora, oberta, participativa i compromesa amb el treball dels valors amb més de dos segles d’història. Tenim un projecte educatiu complet dels 0 als 18 anys. Treballem amb la certesa de saber que totes les persones tenen futur i que amb una bona orientació trobaran el seu camí. El futur el construïm entre l’alumne, la família i l’Escola, en un projecte compartit. Escola familiar i propera, arrelada a Igualada i comarca.

Estudis
  • Llar d’infants

• Educació Infantil

• Educació Primària

• ESO

• Batxillerat (científic, tecnològic, humanístic, social, artístic i escènic)

• Batxibac

• Dual High School

• FP: PFI de cuina, imatge i microsistemes

El nostre valor
  • Som una Escola propera i familiar, on l’alumne és el centre de l’aprenentatge. El seguiment personalitzat de l’alumne i el seu acompanyament són els eixos bàsics per atendre la singularitat de cadascú.

• Un bon tractament de la diversitat a través d’un departament psicopedagògic, el projecte pedagògic SUMMEM de treball interdisciplinari i cooperatiu, el programa d’educació emocional i el programa d’Escola Verda.

• Projecte multilingüe en Anglès, Francès i Alemany. Oferim el Batxibac i el Batxillerat Dual High School i els exàmens de Cambrigde per atendre l’excel·lència dels nostres alumnes i disposem d’un ampli programa d’intercanvis amb escoles europees.

• Cuina pròpia i menjador pedagògic.

Portes obertes
  • Educació infantil, primària, secundaria, batxillerat i FP: 1 de març