ESCOLA PIA GRANOLLERS

Qui som

Aprendre i conviure: hi som per acompanyar persones a créixer lliures, autònomes , crítiques i compromeses en la construcció d’un món més just. Hem encetat un camí que ens permet donar respostes educatives reals als reptes que planteja la societat del segle XXI. I ho fem amb l’adequació i ampliació dels espais i instal·lacions del nostre centre d’acord amb les darreres tendències pedagògiques.

Estudis
  • Educació Infantil

• Educació Primària

• ESO

• Batxillerat

El nostre valor
  • Més de 2.000 m2 més d’espais nous estrenats el curs 2017-18; projecte Summem; desdoblaments i racons de treball; treball per projectes; atenció a la diversitat; servei psicopedagògic; plans individualitzats.

• Primària musical: mediateca; projecte TIC; educació emocional, social i interior; equip psicopedagògic; hores de speaking.

• Secundària musical: intercanvis i estades a Anglaterra i França; obtenció del títol de High School nord-americana; Projecte TIC i 1×1; projecte Summem; Batxillerat amb orientació i seguiment personalitzat; simulació d’empreses; robòtica; contacte amb universitats; anglès, francès i alemany.

• CFGS especialitzat en videojocs i oci digital: productora, convenis amb empreses, servei d’acollida matinal, cuina i menjador nous.

Portes obertes
  • Educació infantil i primària: 7 de març de 11:00h a 13:30h

• ESO: 12 de març de 11:00h a 13:30h

• Batxillerat: 15 de març de 19.30h – 21.00h