ESCOLA PIA BALAGUER

Qui som

Escola oberta, innovadora i compromesa que ofereix des  d’Educació Infantil de primer cicle (1 any) fins a Secundària (16 anys), amb més de 300 anys de presència a la ciutat

Estudis
  • Llar d’infants

• Infantil

• Primària

• ESO

El nostre valor

Conjuntament amb la família, treballem amb la certesa de saber que totes les persones tenen futur i que amb una bona orientació cadascú trobarà el seu camí. Una bona formació integral és l’objectiu fonamental de tota l’Escola i posem l’accent en la manera d’aconseguir-la. La nostra Llar d’Infant garanteix el procés d’integració de l’infant cap a la societat. Implantació del projecte SUMMEM de treball Interdisciplinari a Educació Infantil, Primària i ESO. Educació Emocional, Robòtica, Projecte Millora de la llengua anglesa amb professorat nadiu, Treball per espais, Servei psicopedagògic, Logopèdia. La tutoria i el tractament de la diversitat ens fa ser un referent en l’atenció personalitzada de cada alumne, destacant el nostre departament d’Atenció als Trastorns Específics d’Aprenentatge i Conducta. Molt bons resultats en les proves de Competències Bàsiques del Departament.

Portes obertes

Web: http://balaguer.escolapia.cat/