“Les dones transformaran l’església, espero” Enric Canet

L’Enric Canet és educador i escolapi.

Actualment director de Relacions Ciutadanes, Casal dels Infants Acció Social als Barris.

Va néixer al barri del Guinardó de Barcelona el 1957, ara adoptat pels barris del Raval de Barcelona i la Mina de Sant Adrià. Llicenciat en Biologia per la UAB, Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària, IGOP. Director de Lleure. Col·legiat al CEESC.

Des de 1972 fins a 1988 l’Enric Canet va ser monitor d’esplai i colònies i cap escolta. Cuiner als Camps Treball ICSJ. Més tard, va exercir com a professor de primària i secundària 1974 a 1999.

Va ser membre del Casal dels Infants ASB des de 1992, primer com educador i després com a responsable de Voluntariat i ara en Relacions Ciutadanes. Present en diverses plataformes: FCVS, Consell Ciutat Barcelona, Consell Associacions Barcelona, Fundació Tot Raval, Consell Associacionisme i Voluntariat de Catalunya, amb voluntat de construir sinergies.
Investigador del Departament d’Història Contemporània de la UB en l’àmbit de la Infància i el Casal dels Infants al barri del Raval de Barcelona (1974-1995).

No et perdis l’entrevista que li fan al @faqstv3 a l’Enric Canet, l’escolapi que va endegar el Casal d’Infants del Raval i molts altres projectes socials.