Violència entre iguals: com ho treballem a l’Escola Pia?

//Violència entre iguals: com ho treballem a l’Escola Pia?

El tristement conegut bulling és una realitat en el nostre dia a dia. Com detectar-lo? Com apoderar el qui ho pateix i ajudar el qui l’imposa? Com formar els companys i companyes perquè no mirin cap a una altra banda? L’Escola Pia de Catalunya tracta de donar resposta a aquestes preguntes i moltes més des dels seus diferents espais d’actuació i projectes. La Nerea Aretxaga, coordinadora del projecte de mentoria Rossinyol de Servei Solidari; l’Asun Coll, professora i psicopedagoga de l’Escola Pia de Calella; la Marta Garcia, professora de Primària de la mateixa escola, i el Guillem Carreras, antic alumne de l’Escola Pia Sant Antoni, professor del PFI i coordinador del Casal de Joves Calassanç, parlen entre ells sobre aquest tema.

Com definim el bulling, avui?

Com ho treballeu des dels vostres espais?

L’escola és un espai segur? Com detectem el bulling?

Quin paper juguen els companys i companyes, el professorat i les famílies per combatre’l?

Ser víctima. Ser agressor. Com acompanyar-los? El bulling deixa una marca per sempre?

Un tema de moda. Això ajuda o perjudica?

2018-06-04T19:23:26+00:00