Testimonis de vida en la trobada d’alumnat dels Grups GR

/, Papers, Pastoral, lleure i voluntariat/Testimonis de vida en la trobada d’alumnat dels Grups GR

Alumnes de l’Escola Pia de Sabadell, Sarrià, Balmes i Terrassa es van troban a aquesta darrera ciutat per reflexionar sobre el voluntariat, la vocació, el canvi social… en el marc dels Grups GR -grups de reflexió-. Prop de 40 alumnes van passar tot el matí de dimecres 20 de febrer fent diferents dinàmiques de grup i compartir entre ells però també amb cinc convidats especials. En grups de set o vuit alumnes, van trobar-se amb els convidats a diferents places de Terrassa.

Durant uns 20 minuts, els hi van parlar sobre la seva experiència de voluntariat al Nepal, els viatges al Santuari de Lourdes acompanyant malalts, el treball amb el centre d’acollida de nens i joves de Sant Josep de la Muntanya o els hi van presentar els projectes escolapis a la Viceprovíncia de Les Califòrnies. Aquests testimonis, experiències de vida i compromís, van respondre a les seves preguntes i inquietuds.

GR

Aquesta activitat és una més de la sèrie d’activitats que fan els GR al llarg del curs. La primera, la van celebrar el 21 de novembre a Barcelona -i van anar a visitar tres entitats socials diferents, per grups: les germanes de Teresa de Calcuta, la parròquia de Santa Anna i la Fundació Benallar- i la segona, al desembre, a la seu de l’Escola Pia de Catalunya.

Aquests grups de reflexió i compartir, explícitament cristians, són voluntaris i s’adreça a joves que volen fer comunitat i xarxa.

2019-02-21T14:07:57+00:00