Fa uns mesos, en Jordi ens va trucar per explicar-nos que aquest any, en fa 30 que ell i 15 companys més de diferents Escola Pia van compartir 36 hores de viatge. Allò els va unir i 30 anys més tard s’han tornat a trobar.

El viatge va consistir en un intercanvi amb uns alumnes de Txèquia (que en aquell moment era Txecoslovàquia).

Recorden moltes coses, moltes anècdotes, però sobretot l’oportunitat que per ells va suposar poder fer aquell viatge en una època on viatjar (i sobretot a aquest tipus de països) no era tan habitual ni accessible.

També el que va significar per ells conèixer animar-se a fer un viatge amb persones que no coneixien de res i fer 36 hores de viatge que els va unir molt. Tots ells, això sí, tenien una cosa en comú. Tots eren antics alumnes de l’Escola Pia.