Curs 2018-2019, Curs d’Assemblea

//Curs 2018-2019, Curs d’Assemblea

Aquest curs és curs d’Assemblea a les Institucions Educatives de l’Escola Pia. Enguany arribem a una cita rodona: portem 30 anys fent xarxa, dissenyant, teixint, construint la nostra institució.

Posem en el centre de les decisions de futur la participació dels alumnes, de les mares i els pares i de tot el personal de les nostres institucions. Per això, l’alumnat, famílies, professorat i personal d’administració i serveis ens trobarem per valorar la feina feta i dibuixar els grans eixos que ens han de guiar els propers quatre anys. Parlarem de polítiques, objectius, indicadors, memòries, protocols… sense oblidar que el més important és, en realitat, retrobar-nos per conèixer com cadascú suma al projecte comú i reconèixer-nos tots i totes en la nostra missió, canviar el món a través de l’acció educativa.

Parlem amb diferents persones de la nostra comunitat perquè ens expliquin com ho viuen.
Què és per a tu la participació?
Què és l’Assemblea de les Institucions Educatives?
Com somieu l’Escola Pia del futur?
2018-11-29T17:18:20+00:00