Arriba la IX Mostra Audiovisual Josep Maixenchs de l’Escola Pia

/, Papers/Arriba la IX Mostra Audiovisual Josep Maixenchs de l’Escola Pia

L’Alumnat de Batxillerat i l’ESO de l’Escola Pia té una cita anual amb el cinema! El 23 de maig se celebra la Mostra Audiovisual Josep Maixenchs als Cinemes Girona, que enguany arriba a la novena edició.

Però la feina comença molt abans! Des del mes de novembre, s’ha obert la convocatòria de presentació de curts, documentals, videoarts, spots o videojocs a concurs realitzats pels propis alumnes. Al mes d’abril, un jurat de professors especialitzats de les nostres escoles seleccionarà els 25 finalistes. Posteriorment, professionals del món audiovisual, publicitari, dels videojocs o del cinema valorarà aquests treballs i escollirà els guanyadors de cada categoria.

Durant la festa, es podrà gaudir de tots els seleccionats i el públic podrà atorgar també el seu vot. Així, al final de la nit, guanyadors de públic i jurat recolliran el seu premi! Aquesta mostra es fa en col·laboració amb l’ESCAC, qui facilita formació i beques per als seus programes d’estiu als participants i guanyadors.

Si voleu més informació sobre les bases o conèixer els treballs guanyadors de les darreres edicions, visiteu la web!

2019-01-24T11:59:13+00:00