200 anys de Calella

Interior aula anys 1950

La commemoració dels 200 anys de la presència de l’Escola Pia i dels 145 de Lestonnac a Calella, es celebra amb diversos actes públics al llarg dels propers mesos per fomentar el retrobament d’ex-alumnes de les dues institucions. Amb la voluntat d’obrir les portes a la ciutat i fomentar la participació de les famílies i el retrobament d’ex-alumnes de les dues institucions, el programa d’actes de commemoració s’allargarà durant quasi 6 mesos.

200 anys no es celebren cada dia i l’escola ho vol fer de diferents maneres i moments:
  • El primer esdeveniment serà el proper 28 de maig. L’escola organitza una jornada esportiva pels alumnes de sisè i primer d’ESO de tots els centres educatius de Calella. En aquesta jornada no competitiva i de convivència, els nens i nenes podran escollir entre diverses activitats: handbol, paddle, tennis taula, atletisme, esports nàutics, zumba i volei platja entre altres.

• Al mes de juny, l’escola convidarà a totes les llars d’infants i alumnes de P3 de tots els centres educatius de Calella a un concert de la Dàmaris Gelabert.

• El Dissabte 14 de setembre és la data per l’acte institucional que comptarà amb la participació de personalitats reconegudes d’ambdues institucions i de la nostra ciutat que han estat vinculades a l’escola.

• Durant el mes d’octubre, l’escola del carrer Sant Pere serà la seu d’un Escape Room multitudinari on grups de familiars o amistats de qualsevol edat hauran d’intentar resoldre plegats una sèrie d’enigmes i misteris per tot l’edifici.
  • Per concloure la commemoració, durant el mes de novembre i portant un pas més enllà l’habitual tunel del terror, l’escola acollirà una nit terroríficament divertida plena de sorpreses pels grups d’amics i amigues més valents.

Alumnes amb Francesc Gallart 1915

Grup d’alumes Calella 1933