Més de 300 obres a la Festa de les Arts 2022

Aquest dijous 26 de maig s’ha celebrat La Festa de les Arts que organitza l’Escola Pia per a tots els alumnes de les seves escoles i institucions.

L’edició d’enguany ha estat un èxit de participació amb més de 300 propostes presentades. Els estudiants s’han pogut presentar en 3 categories diferents segons els seus interessos i etapa educativa. El repte que s’ha llençat enguany és posar la mirada a parlar de la petjada.

Petit premi. Alumnat de P4 fins a 4t de primària.

Premis artístics. De 5è de primària fins a Batxillerat o Formació Professional.

Premis literaris. De 5è de primària fins a Batxillerat o Formació Professional

La Fundació Joan Profitós convoca aquests Premis amb la voluntat de fomentar en l’alumnat la creativitat, la sensibilitat, l’originalitat artística i la capacitat de reflexió a través de l’art i la literatura.

Els guanyadors i guanyadores de les modalitats artístiques i literàries, podran gaudir d’una estada del 25 al 29 de juny de 2022 a la Casa de Pineta, situada al Pirineu Aragonès, a Osca.

En aquest enllaç pots veure els treballs premiats: