Exploradors de llibres és una activitat que s’organitza des de l’Escola Pia de Catalunya per tot l’alumnat de primària. Cada any hi participen més de 4.000 nens i nenes llegint els llibres que es proposen.

Els alumnes que hi vulguin participar trobaran a la classe quatre llibres que s’han triat especialment per a cada etapa educativa, perquè es puguin anar llegint al llarg del curs. L’objectiu de l’activitat és que els infants gaudeixin de la lectura i facin ressenyes dels llibres recomanats. A final de curs, s’organitza un concurs dels comentaris sobre aquests llibres. A la web de “El goig de llegir” podeu trobar el formulari per participar-hi.

El grup d’animació a la lectura llegirà tots els comentaris i triarà els més originals. Els guanyadors i guanyadores s’enduran un lot de llibres com a premi. El curs passat, es van rebre més de 1600 comentaris.