El 8 de juny obrim inscripcions de la PIA&GO 2022!

Per segon any consecutiu, l’Escola Pia d’Olot acollirà el diumenge 6 de novembre la PIA&GO a l’Estadi d’atletisme Tussols Basils.

Enguany, l’organització ha decidit obrir uns mesos abans les inscripcions amb la finalitat de poder reunir més persones en aquesta 6a edició de la PIA&GO. Com sempre, els diners recaptats aniran destinats a l’acció social de la institució: Els infants i joves en risc d’exclusió.

A més a més, aquest any, es preveuen alguns canvis organitzatius que han d’ajudar a millorar el gaudi de tots els participants. Això sí, es mantindran els dos recorreguts clàssics. Una cursa de 5km i una altra de 10 km que es podran fer corrents o caminant segons les preferències. Els alumnes dels Cicles Formatius de les escoles d’Olot, Mataró i Sarrià ja estan planejant les millores en el recorregut que volen implementar de cara al novembre.

Per altra banda, aquest any la PIA&GO arriba amb algunes sorpreses i noves maneres de col·laborar. Més aviat, més informació. Estigueu atents i atentes!

La PIA&GO és un esdeveniment anual organitzat per l’Escola Pia de Catalunya que pretén reunir a tot l’entorn d’Escola Pia en una diada festiva i solidària.