La 4a edició de la PIA&GO recapta més de 31.000 euros

L’Escola Pia de Catalunya destinarà els recursos recaptats als infants i joves en risc.

• Enguany sota el lema “Fem-ho possible”, la iniciativa ha superat les expectatives més optimistes de l’organització.
  • L’edició d’enguany de la PIA&GO, adaptada a les restriccions de la pandèmia, s’ha convertit en la més participativa fins al moment.

L’Escola Pia de Catalunya ha celebrat aquest diumenge la quarta edició de la PIA&GO; una caminada solidària que ha animat a caminar a 1762 participants d’arreu de Catalunya.

Cada inscrit, individualment o en un reduït grup de família o amics, ha caminat o corregut la distància que ha volgut en favor d’una mateixa causa: els infants i joves en risc d’exclusió. Una aplicació mòbil, creada especialment per a l’esdeveniment, ha permès sumar els quilòmetres fets entre les 7h del matí i les 19h.

La PIA&GO és “la mostra que en mig d’una situació extraordinària com la que estem vivint, som capaços d’unir esforços pel que és realment important: transformar la societat” diu l’Antoni Burgaya, director general de la institució.

La iniciativa ha comptat amb la col·laboració de l’empresa de serveis alimentaris Aramark, que ha sumat 8.000 euros a la causa com a patrocinadors oficials de l’esdeveniment. A condició, això si, de superar els 5.000 quilòmetres caminats per part dels inscrits. Finalment, la participació ha sigut superior a l’esperada i es van aconseguir recórrer més de 7.500 km.

“El millor de la PIA&GO ha sigut està corrent per sumar km i pensar que arreu de Catalunya hi havia més de 1500 persones fent el mateix per una mateixa causa” una participant de la PIA&GO2020.

Els recursos econòmics recaptats en darreres edicions de la PIA&GO han anat destinats a diferents projectes educatius i socials que han fet possible que infants i joves en risc puguin gaudir de les mateixes oportunitats. L’educació en el lleure durant l’estiu n’és un exemple, però també garantir la continuïtat formativa de l’alumnat en estudis postobligatoris, entre d’altres.

A més a més, quatre de les participants han tingut la sort de guanyar premis que els col·laboradors Sonos, La Casa de Pineta, Roc Roi Adventures i el Palau de la Música, han donat a la PIA&GO.

Els guanyadors han sigut:

1. Quatre entrades (2 adults + 2 infantils) per aquest espectacle al Palau de la Música.

GUANYADORA: NOELIA BELTRAN NOLLA

2. Un altaveu Multiroom d’última Generació Sonos One.

GUANYADOR: LLUC MOLINA LOPEZ

3.  Una excursió amb raquetes de neu per a 5 persones amb l’empresa d’esports d’aventura Roc Roi Advenutre.

GUANYADORA: OIHANA MENDIGUREN

4. Gaudeix de la Casa de Pineta amb mitja pensió per a dues persones adultes durant el pont de la Puríssima.

GUANYADORA: KARLA MULA HERNANDEZ

La PIA & GO és un esdeveniment transversal que reuneix tota la comunitat d’Escola Pia de Catalunya i obert a tothom, on aportar un granet de sorra a través de l’esport, caminant o corrent, a una mateixa causa. Alumnes, famílies, antics alumnes, educadors, voluntaris i veïns poden sumar-se a la iniciativa, participant de qualsevol localitat de Catalunya o, en aquesta edició, del món!