La Núria Membrilla i la Mireia Escobar, noves voluntàries de la FES a Mexicali

/, Social/La Núria Membrilla i la Mireia Escobar, noves voluntàries de la FES a Mexicali

A Mèxic, el curs ja ha començat. A Mexicali, els infants i joves de ‘les escuelitas de tareas’ tindran unes mestres especials a partir d’aquest setembre: la Núria Membrilla, antiga alumna de l’Escola Pia de Caldes i educadora social, i la Mireia Escobar, llicenciada en Pedagogia i Màster en menors en situació de desprotecció i conflicte social.

La Mireia i la Núria seran voluntàries de la Fundació Educació Solidària durant tot el 2019-2020, donant suport als projectes comunitaris que la nostra contrapart local, Educación Solidaria en las Californias desenvolupa a Mexicali (Baja Califòrnia). Aquests primers dies, ja han començat a preparar-se per conèixer a fons les Escuelitas de Tareas, un projecte d’educació no formal educativa en què participaran; s’han instal.lat a la Colònia San Martín Caballero, on viuran i es troba l’Instituto José Calasanz així com el Taller de Costura per a dones de la pròpia comunitat on també participaran.

2019-09-09T13:45:25+00:00