Els 20.550 euros recaptats a la PIA&GO 2021 destinats a projectes d’acció social

L’Escola Pia de Catalunya destinarà els recursos recaptats a projectes educatius d’infants i joves en situació de vulnerabilitat.

La 5a edició de la PIA&GO va ser de rècord. Una caminada solidària que va animar a inscriure’s a la causa a 1.776 persones d’arreu de Catalunya i es va aconseguir recaptar més de 40.000 euros, inclosos els 15.000 € de l’empresa de serveis alimentaris i patrocinador oficial de l’activitat, ARAMARK.

Els recursos econòmics recaptats de la PIA&GO aniran destinats a diferents projectes educatius que faran possible que infants i joves en risc puguin gaudir de les mateixes oportunitats, com ara; Colònies i Casals d’estiu, acompanyament a Joves, Espai de reforç escolar i Lleure associatiu i Projectes de Mentoria.

Com a tot esdeveniment s’ha de comptar amb unes despeses. La més important ha estat per al marxandatge amb un cost d’11.100 euros. 5.147 euros han estat destinats per a les samarretes i 3.595 per a altres despeses vàries de funcionament. Per al cost del personal s’ha fet una inversió de 1.755,95 euros i per als productes del bar, 1.177 euros. Tot plegat significa que la xifra final que es destinarà a projectes d’acció social sigui de 20.550 euros.

La PIA&GO és un esdeveniment transversal que reuneix tota la comunitat d’Escola Pia de Catalunya i és una activitat oberta a tothom, on aportar solidaritat a través de l’esport, caminant o corrent, per una mateixa causa.

Reviu la PIA&GO 2021

T’esperem a la PIA&GO 2022, el 6 de novembre a Olot!