Entre el dia 1 de maig i fins el dia 10 es podrà participar de la PIA&GO A CASA!

La Pia&Go a Casa, és una iniciativa de l’Escola Pia de Catalunya, per recaptar diners i destinar-los a les conseqüències de l’emergència sanitària esdevinguda per la Covid-19. Una emergència que, un cop finalitzat l’estat d’alarma, es preveu també social.

Davant d’un estiu en el qual els infants i joves portaran ja uns mesos de confinament, després d’haver hagut de seguir el darrer trimestre virtualment i amb les diverses situacions econòmiques que moltes famílies es trobaran, l’estiu del 2020 ha de ser una oportunitat per a tots per igual.

Si les famílies vulnerables, les persones en situació irregular i els refugiats ja es troben en una situació extrema, la d’aquest estiu encara ho serà més.

Com a institució, l’Escola Pia de Catalunya té per objectiu seguir realitzant l’activitat socioeducativa que es fa des de les fundacions, Lleure Jordi Turull i les escoles de l’Escola Pia. Aquest estiu, haurà d’estar més activa que mai.

Tots els infants i joves tenen dret de rebre atenció i acompanyament educatiu necessaris; a rebre formació i reforç escolar; a gaudir de l’educació en el lleure a través de colònies i/o casals d’estiu; i entre tots i totes els hem de seguir acompanyant, ara més que mai.

Per tot això, la recaptació dels fons de la Pia&Go a Casa anirà destinada Infants i joves en risc d’exclusió perquè puguin tenir el millor estiu possible!

Pots col.laborar visitant el web https://piaandgo.escolapia.cat

Cada any, la PIA&GO compta amb La Vila, un espai que està ple d’activitats esportives i saludables i aquesta ocasió, no serà menys!

Els participants podran gaudir de diverses activitats que es realitzaran en directe a través de les xarxes socials d’Escola Pia de Catalunya. Aquestes activitats s’aniran anunciant a través dels canals habituals.

A més a més, el dia 10 també es realitzarà un sorteig per finalitzar la PIA&GO, on qualsevol dels participants podrà guanyar:

• Pack Esport Aventura amb els teus amics o família, cedit per ROCROI
    + una GOPRO h7white per capturar l’experiència, cedida per KP SPORT.
  • 4 Entrades al parc d’atraccions Tibidabo

El sorteig serà públic i retransmès a través de la plataforma Youtube d’Escola Pia de Catalunya.

Anima’t a penjar els teus vídeos o fotos movent el cos o fent esport, sol o amb els teus, a les teves xarxes socials etiquetant @escolapiacat i amb el #piandgoacasa

Per qualsevol dubte o comentari ens pots contactar a piaandgo@escolapia.cat