Trobada dels Grups GR de l’Escola Pia

/, Papers, Pastoral, lleure i voluntariat/Trobada dels Grups GR de l’Escola Pia

Alumnes de l’Escola Pia de Sabadell, Sarrià, Balmes i Terrassa comparteixen algunes activitats aquest curs en el marc dels grups GR. La primera es va celebrar el passat 21 de novembre, a Barcelona. “Ens hem trobat a primera hora i hem fet una activitat de coneixença, en dues rotllanes. Hem anat a visitar tres entitats socials diferents, per grups: les germanes de Teresa de Calcuta, la parròquia de Santa Anna i la Fundació Benallar” ens explica la Maria Rossinyol, alumna de l’Escola Pia de Sabadell.

La Paula Colomina, alumna de la mateixa escola, comenta que “jo he visitat  Santa Anna i allà un voluntari ens explicava com funciona aquella parròquia que, en un espai, acull a persones sense llar. Allà poden passar el dia i tenen menjar. Persones voluntàries els acompanyen. M’ha sorprès descobrir que aquí hi ha gent que ho està passant malament, no pensava que la situació fos tan greu”. A la Maria, que ha visitat la comunitat de Calcuta, li ha sorprés “la seva vida senzilla i que tot ho dediquen a Déu i als pobres”.

A la tarda, tots els joves junts van participar en la dinàmica de l’Arca de Noé, per descobrir què volien deixar enrere i què volien conservar en un canvi de vida.  Durant el curs, “seguiran fent trobades com a grup a cada escola i es trobaran tots junts dues vegades més al llarg d’aquest curs i, els qui decideixin confirmar-se, el dia de la confirmació (1 de maig)” ens comparteix la Sara Camps, responsable de Pastoral de l’Escola Pia de Catalunya.

2018-12-03T13:34:23+00:00