Ja s’ha fet pública la resolució d’atorgament dels ajuts per a programes d’espais socioeducatius per a infants i joves en risc.

En total s’han repartit 30.606,23€, procedents de la PIA&GO 2020, la Grossa de Cap d’Any i el romanent de la bossa d’Acció Social que no es va adjudicar el 2020.

Enguany s’ha pogut donar resposta econòmica a tots els projectes que ho han sol·licitat dins del termini. Un total de 16 projectes de les escoles, grups, entitats de lleure i fundacions de l’Escola Pia.

La pandèmia també ha tingut un paper rellevant en una convocatòria limitada per les restriccions en la que, fins fa poc, els programes no sabien quines activitats es podrien dur a terme aquest estiu i quines no. A conseqüència d’aquest fet, es va fer el llançament de la convocatòria amb dos mesos de retard i algunes de les activitats per les quals s’havien sol·licitat els ajuts, requerien amb una certa urgència la resolució d’atorgament.

Per aquest motiu, la comissió qualificadora va decidir consensuar uns criteris d’atorgament, amb l’objectiu de donar cobertura al màxim nombre de sol·licituds en el mínim temps possible.

La majoria dels projectes als quals s’ha destinat l’aportació econòmica són activitats de lleure socioeducatiu com les colònies d’estiu i escolars, reforç escolar, casals o formació per a monitors i monitores.