Els Premis #FPCAT 2021 reconeixen la trajectòria de l’FP de l’Escola Pia de Mataró

El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió i el conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, han lliurat aquest dimecres a l’acte dels Premis #FPCAT 2021 un guardó a la trajectòria de l’FP de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró. Reconeix les bones pràctiques i la contribució a la construcció d’una formació professional de qualitat.

L’Escola Pia Mataró ha estat guardonada a la categoria de bones pràctiques als centres formatius, de reconeixement d’experiències notables dutes a terme per centre que imparteixen formació professional. És un reconeixement a la trajectòria de gairebé 50 anys d’FP.

La formació professional del centre va néixer el curs 1973-74 amb els estudis d’FP i d’administratiu. El 2013 vam començar els primers cicles en dual i aquest curs ja tenim més de 80 alumnes cursant aquesta modalitat.

Toni Aguilar, director de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró ha recollit el premi. L’acte, que s’ha celebrat al recinte Espai Àgora del Museu Agbar de les Aigües també ha comptat amb la presència de David Gallemí, responsable d’FP de l’Escola Pia de Catalunya, Jordi Truñó, director pedagògic de Formació Professional de l’Escola Pia de Mataró, Toni Burgaya, director gerent de l’Escola Pia de Catalunya i Ricard Coma, director de l’Escola Pia Nostra Senyora.

Segons el director de l’Escola Pia Santa Anna, Toni Aguilar, rebre aquest guardó “reafirma en el propòsit de seguir apostant per la Formació Professional”, i “confirma el que ja sabíem, que hem de seguir apostant en el futur del nostre alumnat”.

L’equip docent del centre es mostra agraït amb aquest reconeixement. “Estem molt contents de rebre aquest premi que reconeix la trajectòria de la nostra Formació Professional en els seus 50 anys d’història. És un premi a l’esforç, la constància i sobretot la vocació de tots els que hi han participat al llarg d’aquests anys”.

Jordi Truñó, director pedagògic de Formació Professional de l’Escola Pia de Mataró es mostra il·lusionat amb el premi. “Posa en valor la bona feina feta de totes les persones que durant gairebé 50 anys han treballat per fer una FP de qualitat a la nostra escola. És un reconeixement col·lectiu a la trajectòria i compartit amb molts equips diferents que ho han fet possible”.

Podeu recuperar la retransmissió de l’acte a través d’aquest enllaç.