1.131 alumnes de tota l’Escola Pia han participat aquest divendres 6 de maig en la Jornada d’Esport i convivència 2022.

Enguany la trobada s’ha celebrat en 6 seus: Calella, Caldes de Montbui, Igualada, Vilanova i la Geltrú, Olot i Barcelona (Sarrià).

L’objectiu de la trobada és la de fomentar l’esport i la convivència; practicar diferents disciplines esportives i a la vegada gaudir d’una jornada amb alumnes d’altres centres de totes les Escola Pia. Els nens i nenes s’han repartit en les diferents seus i han fet diverses activitats esportives, que van des del bàsquet o el futbol, fins al frisbee, tenis, natació o voleibol, entre d’altres.

La JEIC va néixer perquè els alumnes de 6è que estan a punt de finalitzar l’etapa de primària tinguessin una trobada amb tots els companys i companyes de totes les Escola Pia.

Enguany,  la Clara Cambray, antiga alumna de l’Escola Pia i waterpolista ens explica la importància que ha tingut l’esport a la seva vida i ha donat la benvinguda als alumnes de 6è de primària de l’Escola Pia que participen en la Jornada d’Esports i Convivència 2022.

Aquestes són algunes de les fotografies que ens ha deixat la Jornada d’Esport i Convivència 2022.