1200 alumnes de batxillerat de l’Escola Pia de Catalunya no han pogut assistir a la trobada anual Fem Àgora.

Enguany, a casusa del virus Covid-19, i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, l’alumnat de 1r de Batxillerat d’Escola Pia de Catalunya no ha pogut celebrar la trobada ‘Fem Àgora’; un espai d’intercanvi de reflexions que els estudiants han estat treballant a les seves aules a través de l’assignatura. Sota el títol “Felicitat, fi o mitjà” la trobada proposava desenvolupar la fórmula de la felicitat.

Els alumnes, de 19 centres Escola Pia, s’havien de repartir en quatre escoles acollidores. Escola Pia Balmes de Barcelona, Escola Pia de Granollers, Escola Pia Santa Anna de Mataró i Escola Pia de Vilanova.

En edicions anteriors han tractat temes com el posthumanisme i la relació entre humans i robots, la democràcia, la connexió/desconnexió o el transgènere.