El grup d’animació a la lectura organitza des de fa més de 10 anys un concurs de comentaris sobre llibres que proposa a través del projecte exploradors de llibres.
Aquest 2021 han participat 1450 alumnes i estem molt contents per tants i tants comentaris. Aquí teniu alguns dels autors i autores dels millors comentaris que organitzem cada any entre totes les Escoles Pies de Catalunya. Podeu llegir els seus comentaris aquí.
Enguany, hem comptat amb l’ajuda de moltes llibreries d’arreu de Catalunya per fer arribar els premis, i els guanyadors i guanyadores han pogut triar el llibre que més els hi ha agradat per gaudir de la lectura aquest estiu.
Aquestes són algunes de les fotografies que ens han enviat per si voleu veure les cares de felicitat del nostre alumnat amb els seus llibres.
Si teniu curiositat podeu veure tots els seus comentaris a la nostra web d’ http://elgoigdellegir.escolapia.cat/
I si voleu tafanejar i gaudir de bons llibres per seguir aprenent de forma lúdica durant l’estiu, aquí teniu 10 preguntes que podreu respondre amb 30 llibres informatius