//Un video d’una alumna del CFGS d’Animació 3D de Nostra Senyora, al Barcelona Games World
L’Helena Marcelo, alumna de segon curs del CFGS d’Animació 3D, videojosc i entorns interactius de l’Escola Pia Nostra Senyora, ha realitzat un video promocional dels seus estudis. Aquest video es podrà veure a la Barcelona Games World (del 29 de novembre al 2 de desembre) i pretén mostrar el que es fa en aquests estudis.
L’Helena destaca que, en el seu treball, “es poden veure tots els tipus de treballs que podem arribar a realitzar (tant 3D, com 2D o efectes especials), m’agrada en especial que es vegi que els professors són propers a l’hora d’ensenyar i resoldre dubtes.”
Aquesta estudiant reconeix que “sempre he tingut la il·lusió de poder entretenir a la gent amb els meus dibuixos, els meus personatges i les meves històries. L’animació, junt amb el cinema, em deixen fer tot això; poder transmetre sentiments de manera visual, creativa i única. “
2018-12-03T13:38:32+00:00