El passat dijous 28 es va celebrar la tradicional Trobada Alumni a l’Escola Pia de Sarrià, coincidint amb la celebració de Sant Josep Calassanç. Alumnat de diferents generacions van tornar a escola per una tarda: es van retrobar, van compartir converses i sopar i van poder visitar de nou alguns espais emblemàtics de la seva escola. Durant l’acte institucional, el director de l’escola, Jose Martí, els va donar la benvinguda i va reconèixer la importància de la seva presència; el president de l’Associació d’Antics Alumnes també va saludar-los. En Jordi Vilà, responsable de Participació a l’Escola Pia de Catalunya, els va agrair la seva aportació per fer més gran la nostra institució.

Aquesta trobada va coincidir amb els 125 anys de fundació de l’escola i és un dels actes del programa preparat per celebrar-ho.