“Tots els ciutadans del món poden salvar una vida” és el lema sota el qual s’han realitzat diverses activitats a diferents institucions educatives amb motiu del dia mundial de conscienciació sobre l’aturada cardíaca.

La iniciativa, organitzada per l’European Resuscitation Council i promocionada a Catalunya pel Consell Català de Ressuscitació, pretén conscienciar la població sobre la necessitat d’actuar de manera ràpida i dotar, en aquest cas als alumnes, dels coneixements necessaris per poder respondre de manera efectiva en cas d’emergència.

Escola Pia de Catalunya, s’ha sumat a participar d’aquesta acció muntant tallers pràctics pels alumnes on han recordat els passos clau per salvar una vida davant d’una aturada cardíaca.

Sessions de Suport Vital Bàsic a l’Escola Pia Sant Antoni durant el curs 2017.