Tornen els Vespres Científics!

//Tornen els Vespres Científics!

A partir del dia onze d’octubre es reprendran els divendres de Vespres Científics. Una activitat pensada per a persones de totes les edats que vulguin experimentar per elles mateixes els fenòmens científics.

Per aquest curs, s’han programat nou sessions de temàtiques ben diferents. Coincidint que el 2019 és l’any internacional de la Taula Periòdica, una d’aquestes sessions anirà dedicada a aquesta temàtica. També es repetiran alguns Vespres que cada any creen llista d’espera, com és el cas de “Molt Baixes Temperatures” en què es manipula nitrogen líquid a -196 ºC.

Els organitzadors – la Marta Segura i el pare Valls- ajudaran a apropar la ciència als assistents per tal d’entendre el món que ens envolta. Per això les sessions són en grups reduïts, comprensibles per tothom i sense fórmules. Antics alumnes, professors, famílies i públic en general gaudiran de la 22a edició dels vespres científics a l’Escola Pia Nostra Senyora.

Dates i temàtiques del curs 2019 – 2020:

11 d’octubre: Bombolles de sabó
8 de novembre: Els Perfums
13 de desembre: Viatge a la Taula Periòdica
17 de gener: Molt baixes temperatures
14 de febrer: L’interior de la matèria transparent.
6 de març: Misteri del “SLIME”
24 d’abril: Màgia magnètica
8 de maig: Llum i colors
5 de juny: Gel sec i física de partícules

La inscripció per participar de les sessions, es pot fer presencialment a la recepció de l’Escola Pia Nostra Senyora (carrer Diputació 277, Barcelona) els dies feiners de 8.00 h a 11.30 h. El cost de cada sessió és de 3,50 euros. T’hi animes?

2019-10-14T11:53:50+00:00