Tina Vallès parla sobre com fer llegir els nens a l’Escola Pia Sant Antoni

//Tina Vallès parla sobre com fer llegir els nens a l’Escola Pia Sant Antoni

L’Escola Pia de Sant Antoni comença un cicle de xerrades obertes al barri, lligades a temes educatius o de sensibilització social. La primera anirà a càrrec de l’escriptora, traductora i bloguera Tina Vallès, premi Anagrama 2017 amb la novel·la “La memòria de l’arbre”.

La Tina Vallès parlarà sobre “El disgust de la lectura” o de com fer llegir els nens, a la Mediateca de l’Escola (Ronda Sant Pau, 72). La xerrada començarà a les 19 hores, oberta a tothom.

Tina Vallès

Es va llicenciar en Filologia Catalana a la Universitat de Barcelona. Ha treballat de correctora per a les principals editorials del país, com també per a empreses del sector del disseny i la publicitat. Ha traduït del castellà al català diverses obres, entre les quals: Francesc Boix, el fotògraf de Mauthausen, de Benito Bermejo (2002); Biografia del silenci, de Pablo d’Ors; Un armari ple d’ombra, d’Antonio Gamoneda; Rodoreda: exili i desig, de Mercè Ibarz (2008), o Catalunya serà impura o no serà, de Lluís Cabrera (2010), com també els àlbums de Mortadel·lo i Filemó. Ha escrit diversos llibres de narrativa, entre els quals El parèntesi més llarg, amb què va guanyar el Premi Mercè Rodoreda.

2018-12-03T13:38:23+00:00