Se celebra la VIII Mostra Audiovisual Josep Maixenchs

//Se celebra la VIII Mostra Audiovisual Josep Maixenchs

El passat 24 de maig, els cinemes Girona van posar la catifa vermella. Prop de 300 alumnes i les seves famílies, amics i professors van participar a la VIII Mostra Audiovisual Josep Maixenchs de l’Escola Pia. Enguany, va ser una celebració molt emotiva ja que es va aprofitar per fer un petit homenatge al Josep Maixenchs, antic professor de l’Escola Pia i fundador de l’ESCAC, qui va ser president d’honor d’aquesta mostra des dels seus inicis.

El lema era Mira’m i aquest va ser el fil d’una festa plena d’ulls de cine. L’Escola Pia Terrassa era l’organitzadora de l’edició i les seves tres presentadores van fer que el públic s’ho passes d’allò més bé, mentre gaudia de la projecció dels 18 finalistes de les categories: documental, videoart, espot i curt de ficció.

Un jurat professional va atorgar el premi 2018 a les obres:

El públic també va atorgar el seu guardó:

Eye Ball i Inner Blue van repetir premi. En la categoria de documental, va guanyar Adolescents de l’Escola Pia Santa Anna-Mataró i en ficció, Júlia, de l’Escola Pia de Sarrià. Felicitats a tots i totes!

(Fotografies, Khem Iglesis, alumne del Batxillerat Artístic d’Escola Pia de Terrassa. Felicitats també!)

2018-07-06T15:42:30+00:00