//Prop de 6.000 alumnes han sigut ‘Exploradors de llibres’ o han portat ‘Maletes Viatgeres’ durant el curs 2016-2017

El Grup d’Animació a la Lectura de l’Escola Pia, format per 8 educadors de diferents escoles i amants dels llibres, porten a terme un munt d’activitats perquè, com reconeixen al seu web el Goig de llegir, “els bombers de Fahrenheit 451 cremaven llibres, i hi havia persones que se’ls aprenien de memòria per salvar-los. Ara, el que hem de salvar són els lectors”. I ells ho fan a les nostres escoles, amb l’ajut dels mediatecaris.

Dos dels seus projectes estrella i amb tradició, adreçats als nostres alumnes de diferents nivells, són:

Maletes viatgeres

Durant el curs 2016-2017, van participar 1478 alumnes de 10 escoles (Balmes, Sarrià, Sant Antoni, Luz Casanova, Balaguer, Granollers, Moià, Olot, Sabadell i Vilanova), el que suposa el 50% dels alumnes d’Infantil de l’Escola Pia de Catalunya. Si voleu saber en què consisteix aquest projecte, cliqueu aquí

Exploradors de llibres

El passat curs, van participar 4.159 alumnes, el que suposa el 63% dels alumnes d’aquestes edats a l’Escola Pia de Catalunya. Pertanyien a 16 escoles (Balmes, Calella, Sarrià, Sant Antoni, Balaguer, Granollers, Igualada, Luz Casanova, Mataró, Moià, Olot, Sabadell, Sitges, Tàrrega, Terrassa i Vilanova).

El Grup d’Animació a la Lectura també va recomanar llibres, per infants, joves i adults, al Goig de Llegir. En total, van parlar de 144 libres i van publicar més de 90 entrades amb informació d’interés també en aquest web, van publicar articles a revistes del sector i van participar en formacions d’interés.

2017-10-23T17:36:33+00:00