//Prop de 300 alumnes participen a les Jornades de Formació Audiovisual de l’Escola Pia i l’ESCAC

Des de fa set anys, l’Escola Pia de Catalunya i l‘ESCAC organitzen unes jornades de Formació Audiovisual en el marc de la Mostra Audiovisual Josep Maixenchs i amb l’objectiu de completar els coneixements d’una manera pràctica. Durant tot un matí, els alumnes de Batxillerat o Cicles Formatius participen de diferents tallers impartits per professors de l’escola de cinema, en petits grups.

Enguany, entre dilluns 14 i dijous 17, 300 alumnes de l’Escola Pia Igualada, l’Escola Pia Nostra Senyora, l’Escola Pia Sarrià, l’Escola Pia Mataró i l’Escola Pia Sabadell aprendran fotografia, so i direcció.

2019-01-24T12:00:33+00:00