//Un projecte d’un professor d’Escola Pia Granollers i Mataró, finalista del SPIN-UOC 2019

Carles Bonet, professor del cicle del Cicle Formatiu de Grau Superior DAW i DAM de l’Escola Pia de Mataró i del Cicle Programació de Videojocs i Oci Digital de l’Escola Pia de Granollers, és finalista del SPIN-UOC (edició 2019). Aquest programa de la Universitat Oberta de Catalunya dona suport a l’emprenedoria i està adreçat a estudiants, alumni, professors, professors col·laboradors, investigadors i personal de gestió.

En Carles fa el seu doctorat en aquesta universitat, conjuntament amb ViOD Games Studio i l’Hospital Germans Trias i Pujol. El projecte presentat està lligat a la seva tesi basada en demostrar els beneficis que un Serious Game en salut pot aportar a pacients amb insuficiència renal crònica en les fases de pre-diàlisi. El Serious Game s’anomena KidneyApp i ajudarà als pacients a modificar els seus hàbits de conducta amb clars beneficis en els indicadors de salut, millora de qualitat de vida i una millor adherència al tractament.

Des del passat mes de novembre, el projecte ha anat passant fases eliminatòries i el proper 13 de juny, juntament amb altres 7 finalistes, es presentarà a l’Antiga Fábrica DAM de Barcelona en un esdeveniment obert al públic.

Més informació de l’experiència Spin UOC: cliqueu aquí!

2019-04-22T17:42:51+00:00