//Un projecte d’alumnes de Nostra Senyora, finalista de la VII Mostra de projectes emprenedors FP a Catalunya
Cinc alumnes del CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic de l’Escola Pia de Nostra Senyora van preparar un pla d’empresa del projecte ECOLY, un prototip que es llença al mar i que conté uns determinats superabsorbents que permeten separar l’oli dels residus produïts pel gasoil dels vaixells i l’aigua del mar, contribuint així a una millora ambiental important.
L’Aina Surroca, professora d’aquesta escola, va tutoritzar aquest pla d’empresa en el marc de l’assignatura d’Emmpresa i Iniciativa Emprenedora: “Aquest pla d’empresa el vam presentar als premis FP Emprèn i van guanyar en la categoria d’Energia, Sostenibilitat i Medi Ambient. Els guanyadors de diversos certàmens d’emprenedoria, acaben competint en la Mostra  d’Emprenedoria a la FP (Departament d’Ensenyament)”. Orgullosa ens explica que “som finalistes i que per tant, tenim un premi (amb dotació econòmica gràcies a l’exponsorització de la fundació Bankia per la Formació Dual)”.
Per conèixer més sobre aquest projecte, podeu veure aquest vídeo!
2019-05-22T22:33:34+00:00