Un professor d’Escola Pia Sarrià, al CERN de Ginebra amb la Fundació Aquae

//Un professor d’Escola Pia Sarrià, al CERN de Ginebra amb la Fundació Aquae

Julià Hinojosa ha participat en aquest programa que té per objectiu millorar les capacitats dels professors per al desenvolupament de la seva activitat docent i poder motivar els seus alumnes en carreres de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. Han assistit 20 docents d’escoles i instituts de 19 ciutats espanyoles, seleccionats entre més de 100 sol.licituds.

El programa espanyol de professors de secundària és una iniciativa del CERN per ensenyar els professors la vanguàrdia en el camp de la física cuántica. La Fundació Aquae dóna suport aquest programa.

Ha realitzat tallers per ampliar els seus coneixements en el camp de la física, enginyeria i computació i millorar així la seva preparació pel desenvolupament de l’activitat docent. L’objectiu és que els docents descobreixin noves formes per inspirar i motivar l’alumnat en aquestes matèries, per tal que puguin ser part de la propera generació de científics i enginyers, un camp professional que segons la Comisió Europea pot patir un deficit de 850.000 llocs de treball d’aquí a 2020.

Aquesta iniciativa també persegueix ajudar a les escoles espanyoles a establir vincles directes i estables amb el CERN, organització europea per a la investigació nuclear, en que participa Espanya des de 1983 i que ha estat clau en el desenvolupament de tecnologies en diferents camps com la invenció del WWW o el descobriment del bosó de Higgs.

2017-09-04T15:15:20+00:00

Els comentaris estan desactivats.