//‘La Peça’, el projecte d’Escola Pia Igualada per apropar les extraescolars a joves vulnerables (Catalunya Religió)

(Glòria Barrete –CR) “Música, dibuix, futbol, reforç d’anglès o de matemàtiques. Hi ha infinitat de possibilitats en les activitats extraescolars per a infants i joves, però sovint hi ha una cosa comuna en totes, són cares i moltes famílies no se les poden permetre. L’Escola Pia d’Igualada, junt amb el suport de Càritas Igualada i l’Ajuntament, ha posat en marxa des del novembre el projecte socioeducatiu ‘La Peça’. Un espai extraescolar, dins l’escola, dirigit a infants i joves vulnerables.”

Article sencer: La Peça

2019-05-22T22:33:19+00:00