La PIA&GO supera el rècord de recaptació econòmica en la seva cinquena edició i convoca a més de 1700 persones a sumar quilòmetres en favor de l’educació d’infants i joves en risc.

Amb la causa per bandera, l’Escola Pia de Catalunya, enguany de la mà de l’Escola Pia d’Olot, organitza l’esdeveniment solidari més gran d’aquesta institució. Els diners recaptats aniran destinats a projectes educatius que donin oportunitats a infants i joves que, d’altra manera, no hi tindrien accés.

Si bé, en l’actualitat i el nostre entorn, ja hem assimilat l’educació com a dret fonamental per a tots els ciutadans, encara hi ha opcions educatives que queden descartades per a algunes famílies. El lleure educatiu, les activitats extraescolars, colònies o formacions post-obligatòries, en són alguns exemples.

Diumenge passat més de 800 persones es van reunir a l’estadi d’Atletisme Tussols Bassils d’Olot i unes altres 900 ho van fer des d’arreu del territori català.

1.776 inscrits i una recaptació rècord de 41.094 €!! Aquesta recaptació inclou els 15.000 € del repte ARAMARK que també hem aconseguit en sumar més de 10.000 quilòmetres entre totes les persones participants. Aquest marcador encara no és definitiu a l’espera de fer el tancament final de la trobada a Olot, en la que presencialment hi han participat gairebé 900 persones d’escoles i entitats de la nostra Institució.

A més del recorregut de 5k i de 10km els participants van poder gaudir de sessió de zumba i d’estiraments a més a més d’activitats de pinta-cares, jocs tradicionals o taller de fer pa, de la mà d’Aramark, el patrocinador principal de la PIA&GO.

Finalment, va tenir lloc el ja clàssic sorteig de la PIA&GO on es va sortejar un altaveu SONOS, una activitat de ràfting de la mà de ROC-ROI, 4 entrades per visitar el Museu Marítim de Barcelona, entrades per un espectacle infantil al Liceu i quatre entrades més per un espectacle al Teatre Poliorama de Barcelona.

L’acte va clausurar amb  la intervenció de l’Aniol Sellabona, regidor d’esports d’Olot, el Ferran Sala -director gerent de l’Escola Pia d’Olot- i en Toni Burgaya, gerent de l’Escola Pia de Catalunya. Tots tres agraïnt la solidaritat de totes les persones que han participat en l’activitat solidària i l’organització de l’esdeveniment.