L’Escola Pia, present al Saló de l’Ensenyament

/, Papers/L’Escola Pia, present al Saló de l’Ensenyament

Entre el 20 i el 24 de març, l’Escola Pia de Catalunya participà de nou al Saló de l’Ensenyament. Els nostres educadors i orientadors van atendre 649 estudiants, famílies i professors d’altres institucions. La informació més demanada va ser sobre el nostre Cicle d’Activitats Físico-Esportives en el Medi Ambient, Educació Infantil i Cures Auxiliars d’Infermeria.

El Saló se celebra cada any en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball i té lloc a la Fira de Barcelona, a Montjuic.

L’Escola Pia disposava d’un espai per donar a conèixer la seva oferta de Formació Professional. L’alumnat, els seus docents i famílies van poder consultar amb experts de la nostra institució les diferents propostes, sortides professionals i requisits d’accés.  El dia de la inauguració, el conseller d’Educació, Josep Bargalló, va visitar el nostre espai i, durant uns minuts, va conversar amb el secretari general de les Institucions Educatives, Antoni Burgaya, i el responsable de la Formació Professional de l’Escola Pia, David Gallemí.

Si voleu més informació: Formació Professional EPC

Educació Infantil