L’Escola Pia de Calella celebra 200 anys

/, home_educacio/L’Escola Pia de Calella celebra 200 anys

La directora de l’Escola Pia de Calella, Marisa Romero, la directora d’Infantil i Primària, Anna Brunet, i la directora de Secundària i Batxillerat, van explicar aquest fet i el que suposa a Ràdio Calella Televisió. Reproduim part de l’entrevista. Si voleu sentir-la completa, cliqueu aquí!

• “la veritat és que l’any és el 2019, i ens agradaria que fos una festa participativa de la ciutat. Ens agradaria poder fer alguna activitat amb les altres escoles i també ens agradaria poder fer una festa gran per la gent de Calella, oberta a tothom. Ens imaginem una festa gran al pati de l’escola, tipus revetlla però per tothom. Una festa maca i al llarg de tot l’any fer activitats de tot tipus que vagin recordant els 200 anys”.
  • “els mestres hem hagut de fer un pas al costat. Ja no fem la classe magistral, donant nosaltres els continguts. Els nens s’han d’espavilar amb tot el contingut que hi ha dins l’ordinador o al dossier, i el que fem nosaltres és acompanyar-los. Tu vas fent de guia i si sorgeix algun problema a l’equip, doncs per això estem nosaltres”

2019-01-14T13:11:29+00:00