L’Escola Pia aposta per FP Online!

//L’Escola Pia aposta per FP Online!

Els cicles formatius en modalitat online van començar la setmana passada a l’Escola Pia de Catalunya.

Ja tenim un grup d’alumnes matriculat per fer a distància el CFGS de Màrqueting i Publicitat i al CFGS d’Administració i Finances, cicles que es coordinaran des de l’Escola Pia Mataró. A l’Escola Pia Sarrià es podrà fer ben aviat el CFGS de Dietètica Especialitzada en Nutrició Esportiva també en modalitat online.

Aquesta nova gran aposta de l’Escola Pia de Catalunya complementa la seva oferta de cicles formatius en modalitat presencial.

La Formació Online que s’imparteix a la Institució segueix els principis pedagògics de la flexibilitat, la interactivitat, l’autoaprenentatge, l’aprenentatge cooperatiu, l’atenció individualitzada a través de l’acompanyament docent i la supervisió dels alumnes.

2019-10-14T11:52:31+00:00