L’alumnat ja ha triat la carpeta del curs 2022

El procés participatiu per escollir la carpeta del curs 2022 – 2023 ja ha finalitzat. Més de 500 classes han decidit la seva carpeta preferida. El resultat, serà la carpeta que tota la institució d’Escola Pia, durà durant el curs vinent.

Ja fa més de 2 anys es tria la carpeta  es va iniciar un  concurs de carpetes per tal de fer partícips els infants i joves en aquesta decisió. El concurs consisteix en una primera fase, en la que l’equip de dissenyadors de l’Escola Pia fa una primera selecció, tenint en compte l’adaptabilitat dels dissenys rebuts a la carpeta final. També tenen en compte que es compleixin les bases del concurs.

Un cop passada aquesta primera fase, es determinen els finalistes dels quals en surt el disseny guanyador a través d’un procés participatiu en què els delegats i delegades de les classes recullen les opinions i vots dels seus companys i companyes.

Les alumnes de l’Escola Pia de Terrassa, Ona i Ariadna Puertas, ha sigut la guanyadora d’aquest curs. La seva proposta s’ha convertit en aquest disseny adaptat pel departament de comunicació de l’Escola Pia.