La Junta de la Federació d’AMPA comença el curs

//La Junta de la Federació d’AMPA comença el curs

Aquest dissabte dia 6 d’octubre, es va celebrar la primera trobada de Junta de la Federació de les AMPA a l’Escola Pia Sant Antoni. D’una manera dinàmica i pràctica, els representants

de les famílies de les diferents escoles van treballar els dos grans reptes d’aquest curs, l’Assemblea de les Institucions Educatives i el Capítol Provincial, dues fites que tindran lloc a principis de 2019.

Durant la sessió, que va durar tot el matí, representants de la institució com el secretari general, Antoni Burgaya, i el Pare Provincial, Eduard Pini, els hi van explicar en què consistia cadascuna d’elles així com convidar-los a participar. També se’ls hi va presentar alguns projectes institucionals com la Pia&Go i Afluents, de la Fundació Servei Solidari.

Assemblea

El proper 17 de gener de 2019, l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú acollirà la nostra comunitat educativa per celebrar el plenari de la VIII Assemblea de les Institucions Educatives. Enguany arribem a una cita rodona: portem 30 anys fent xarxa, dissenyant, teixint, construint la nostra institució.

Posem en el centre de les decisions de futur la participació dels alumnes, de les mares i els pares i de tot el personal de les nostres institucions. Per això, l’alumnat, famílies, professorat i personal d’administració i serveis ens trobarem per valorar la feina feta i dibuixar els grans eixos que ens han de guiar els propers quatre anys. Parlarem de polítiques, objectius, indicadors, memòries, protocols… sense oblidar que el més important és, en realitat, retrobar-nos per conèixer com cadascú suma al projecte comú i reconèixer-nos tots i totes en la nostra missió, canviar el món a través de l’acció educativa.

Aquest dissabte, va ser el torn dels representants de les famílies que hi van participar, analitzant objectius i treballant en grup per definir objectius per la propera Assemblea.

2018-11-01T08:38:32+00:00